Propagace (nejen) nově otevřeného prostoru

13
bodů

Chceme dát světu najevo, že jsme otevřeli nové prostory a co se v nich bude dít.

Marketing
Public Relations
Fundraising
Strategie
Střední (10 - 20 hod.) | Osobně
Výzva je Rozpracovaná

Účel výzvy

Potřebujeme, aby se veřejnost dozvěděla, že naše nové prostory Salla terrena jsou otevřeny pro všechny. A také, že jsou součástí KC Kampa.

Popis

Potřebujeme vymyslet, jak efektivně a levně dát vědět o nových otevřených prostorech a také o propojení s budovou Komunitního centra. Chtěli bychom, aby si lidé zapamatovali Salla terrenu, jako místo, kde se něco děje a sami mohou přijít s nápadem, který u nás chtějí realizovat. Také budeme rádi za tipy na získávání nových sponzorů.
Nabídka trávení volného času pro malé i velké.
Komunitní centrum Kampa, provozovatel Komunitního centra Kampa, Mateřského centra Kampa a Salla terreny, si klade za cíl podporovat rozvoj občanské společnosti a místní pospolitosti v oblasti Prahy 1, zejména na Malé Straně. Co nabízíme: - hernu/mateřské centrum pro rodiče s dětmi, - skupinové hlídání Kampík pro děti od roku a půl, - kurzy a kroužky pro děti, dospělé a pro rodiče s dětmi, - víkendová divadélka, filmový klub, autorská čtení a debaty, - semináře a workshopy, výstavy a vernisáže, - prostor pro pořádání akcí a dětských oslav, - nové kulturní centrum na Malé Straně Salla terrenu